Wij horen graag hoe u onze kernbelofte, namelijk het leveren van de best mogelijke zorg, ervaren heeft. Een andere kernbelofte is dat wij u en uw omgeving centraal zetten gedurende het zorgtraject. Middels uw antwoorden op tevredenheidsvragen meten wij hoe goed wij onze zorg leveren.
Deze gegevens worden elke maand geanalyseerd en besproken binnen het team. Daar nodig treffen we aanpassingen om dichter bij uw wensen te komen. Het continu meten van de kwaliteit van onze zorgverlening is voor ons uitermate belangrijk. Ons streven is elke keer weer om een 100% score te halen; om 100% de zorg naar uw wensen in te richten en te leveren. Onze focus vanuit deze weergave is het maximaliseren van uw regie in de behandeldoelen.
Hieronder ons gemiddelde rapportcijfer per jaar via Zorgkaart Nederland.
Waarderingen
2023 – 8.5
2022 – 8.4
2021 – 9.1
Voor meer informatie over Zorgkaart Nederland en de waarderingen kunt u hier klikken.
MiSi NeuroPsy acht het van belang om direct ná behandeling een aantal concrete factoren met betrekking tot de behandeling uit te vragen bij de zorgnemer; Consumer quality index Ambulante zorg (CQ). De CQ-index is ontwikkeld om ervaringen met de ambulante geestelijke gezondheidszorg te inventariseren.
Met de onderstaande schalen bedoelen wij het volgende:
Bejegening (score op schaal 1 – 5)
2023 – 4,78
2022 – 4,78
2021 – 4,84
Samen beslissen (score op schaal 1 – 5)
2023 – 4,56
2022 – 4,51
2021 – 4,58
Uitvoering behandeling (score op schaal 1 – 5)
2023 – 4,26
2022 – 4,26
2021 – 4,34
Rapportcijfer (score op schaal 0-10)
2023 – 8,32
2022 – 8,36
2021 – 8,43
De klachtenprocedure is gedocumenteerd en vastgesteld voor het jaar 2023/2024 overeenkomstig de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Patiënten/cliënten hebben de mogelijkheid om hun ontevredenheid/klachten te uiten en deze in te dienen. Patiënten/cliënten kunnen hun ontevredenheid uiteraard uiten bij de behandelaar of regiebehandelaar. Op deze wijze kan laagdrempelig bemiddeld worden en gezocht worden naar een oplossing (eventueel met bemiddeling van directie).
MiSi NeuroPsy is ook aangesloten bij het Klachtenloket Zorg, welke zorg draagt voor een goede, snelle en laagdrempelige afhandeling van klachten en geschillen. Het Klachtenloket Zorg geeft MiSi NeuroPsy advies bij de afhandeling van klachten en faciliteert een onafhankelijke klachtenfunctionaris. MiSi NeuroPsy is ook aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie: De Geschillencommissie Zorg.
BEZOEK ONS
Weena 732, 11e verdieping
3014 DA Rotterdam
Rhijnspoorplein 10 - 38,
1018 TX Amsterdam
CONTACT ONS
info@misineuropsy.nl
+316 2818 3284
+3110 318 00 88 (Rotterdam)
+3120 205 26 00 (Amsterdam)
MiSi Neuropsy
Hoofdkantoor / postadres
Weena 742A
3014 DA Rotterdam
Behandellocaties
Weena 732 (11e verdieping)
3014 DA Rotterdam
Rhijnspoorplein 10 - 38 (Sarphati Plaza)
1018 TX Amsterdam
Openingstijden
Iedere werkdag zijn wij tussen 08.30 en 17.00 bereikbaar. Buiten deze openingstijden kunnen wij u helaas niet te woord staan.
Buiten onze openingstijden: Neem bij crisis of spoedgevallen direct contact op met uw huisarts of de huisartsenpost!
Telefoon
+3110 318 00 88 (Rotterdam)
+3120 205 26 00 (Amsterdam)
E-mail
info@misineuropsy.nl (algemeen)
zorg@misineuropsy.nl (aanmelden/zorgvragen)
KvK-nummer
68947208