Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Waardering

Waardering

Wij horen graag hoe u onze kernbelofte, namelijk het leveren van de best mogelijke zorg, ervaren heeft. Een andere kernbelofte is dat wij u en uw omgeving centraal zetten gedurende het zorgtraject. Middels uw antwoorden op tevredenheidsvragen meten wij hoe goed wij onze zorg leveren.

Deze gegevens worden elke maand geanalyseerd en besproken binnen het team. Daar nodig treffen we aanpassingen om dichter bij uw wensen te komen. Het continu meten van de kwaliteit van onze zorgverlening is voor ons uitermate belangrijk. Ons streven is elke keer weer om een 100% score te halen; om 100% de zorg naar uw wensen in te richten en te leveren.

Waardeer Misi Neuropsy

Zorgkaart rapportcijfer

Hieronder ons gemiddelde rapportcijfer per jaar via Zorgkaart Nederland.

Waarderingen
2018 – 9.6
2019 – 9.7
2020 – 9.6

Voor meer informatie over Zorgkaart Nederland en de waarderingen kunt u hier klikken.


 
CQ-index

MiSi NeuroPsy acht het van belang om direct ná behandeling een aantal concrete factoren met betrekking tot de behandeling uit te vragen bij de zorgnemer; Consumer quality index Ambulante zorg (CQ). De CQ-index is ontwikkeld om ervaringen met de ambulante geestelijke gezondheidszorg te inventariseren.

Met de onderstaande schalen bedoelen wij het volgende:

  • Bejegening; hoe zijn wij met u zijn omgegaan.
  • Samen beslissen; hoeveel ruimte heeft u gehad om mee te denken en beslissen.
  • Uitvoering behandeling; is uw zorg naar tevredenheid uitgevoerd.
  • Rapportcijfer; welk cijfer geeft u aan de geleverde zorg.

Bejegening (score op schaal 1 – 5)      
2018 – 4,95
2019 – 4,75
2020 – 4,78

Samen beslissen (score op schaal 1 – 5)          
2018 – 4,11
2019 – 4,00
2020 – 4,10

Uitvoering behandeling (score op schaal 1 – 5)
2018 – 4,63
2019 – 4,28
2020 – 4,36

Rapportcijfer (score op schaal 0-10)
2018 – 8,93
2019 – 8,34
2020 – 8,41

Klachtenprocedure

De klachtenprocedure is gedocumenteerd en vastgesteld voor het jaar 2018/2019 overeenkomstig de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Patiënten/cliënten hebben de mogelijkheid om hun ontevredenheid/klachten te uiten en deze in te dienen. Patiënten/cliënten kunnen hun ontevredenheid uiteraard uiten bij de behandelaar of regiebehandelaar. Op deze wijze kan laagdrempelig bemiddeld worden en gezocht worden naar een oplossing (eventueel met bemiddeling van directie).

MiSi NeuroPsy is ook aangesloten bij het Klachtenloket Zorg, welke zorg draagt voor een goede, snelle en laagdrempelige afhandeling van klachten en geschillen. Het Klachtenloket Zorg geeft MiSi NeuroPsy advies bij de afhandeling van klachten en faciliteert een onafhankelijke klachtenfunctionaris. MiSi NeuroPsy is ook aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie: De Geschillencommissie Zorg.

                                                          

 

BEZOEK ONS
Weena Zuid 130, 4e verdieping
(kamers 410-430)
3012 NC Rotterdam

CONTACT ONS
info@misineuropsy.nl
+316 2818 3284
+3110 333 1901

     
                Aanmelden

 

MiSi Neuropsy 

Locatie
Weena Zuid 130, 4e verdieping.
(kamers 410-430)
3012 NC Rotterdam

Openingstijden
Iedere dag 08:00-20:00, behalve zondag.

Home
Over MiSi NeuroPsy
Doorverwijzers
Wachttijden
Waardering
Tools, video’s en links
Aanmelden
Contact


Telefoon
+316 2818 3284 (Voor zorginhoudelijke vragen, 24/7 bereikbaar)
+3110 333 1901

E-mail
info@misineuropsy.nl (algemeen)
zorg@misineuropsy.nl (aanmelden/zorgvragen)

Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren